luni, 27 noiembrie 2017

Mihai Tudose, despre proteste: "Ce am înțeles eu din ce am văzut în stradă este că trebuie să continuăm"

Presa de la A la ZNationalaLocalaDiasporaInternationalaComunicateEvenimente
site afiliat

Mihai Tudose, despre proteste: "Ce am înțeles eu din ce am văzut în stradă este că trebuie să continuăm"

Prima pagină
Politice
Economice
Societate
Sport
Locale
Externe
Editoriale
Cultură&Media
Monden
Sci&Tech
Rep. Moldova
Stil de viață
 
EUR 4.6431RON USD 3.8897RON

Politice

toate stirile

22:20 Departamentul de Stat al SUA:Îndemnăm Parlamentul României să respingă propunerile legislative care afectează statul de drept şi lupta anticorupţie
22:13 O editura acuzata de Liviu Pop ca a publicat un auxiliar didactic neavizat de minister reactioneaza: Va solicitam sa ne cereti scuze public!
20:49 Premierul Tudose nu merge la recepția de Ziua Națională, de la Palatul Cotroceni.
20:44 Camera Deputaților, buget cu aproape 40% mai mare în 2018
20:16 Comisia Iordache, o nouă măsură scandaloasă: judecătorii penali pot împărţi dreptatea pentru alţii
20:10 PSD a inregistrat site-ul statulparalel.com / Pe prima pagina, articole despre Kovesi, Coldea si Basescu
19:52 Decidenții din PSD și Guvern, reacție în urma protestelor. "Încercăm să facem niște legi mai bune"
18:49 Claudiu Manda: vom cere demisia secretarului general al SRI
18:26 Premierul Tudose: Eu am încredere în OLAF
18:15 Steriu despre proteste: Sunt justificate cât timp modificarea legilor Justiției se face rapid, în comisia specială
17:24 Senat: Proiectul de aprobare a OUG prin care Institutul Cantacuzino trece în subordinea MApN, adoptat tacit
17:13 Mihai Tudose, despre proteste: "Ce am înțeles eu din ce am văzut în stradă este că trebuie să continuăm"
17:07 PMP vrea amânarea cu un an a majorărilor salariale
16:50 Lovitură în Guvern: unul dintre apropiaţii lui Liviu Dragnea anunţă schimbarea unui ministru. Cum a reacționat premierul
15:47 Tudorel Toader despre modificările aduse Legilor Justiţiei: Nu fac evaluări de parcurs; să vedem forma finală
14:02 Lia Olguța Vasilescu a anunțat noua valoare a salariului minim, care va fi majorat în această săptămână

Economice

toate stirile

21:30 Proiect european de 1,34 milioane euro pentru regiunea Oltenia
12:55 Bitcoin doboară un nou record: a trecut luni de 9.600 de dolari

Societate

toate stirile

22:27 Conducerea TVR și a radioului se politizează și mai mult
19:24 Revoluţionari iertaţi de închisoare pentru că au luptat în decembrie 1989

Locale

toate stirile

14:53 Primăria Capitalei are pregătite 1000 de utilaje de deszăpezit. Vor acţiona şi 20 de maşini de topit zăpada

si mai informat!

site afiliat
parteneri
Acest newsletter va este trimis in urma abonarii dumneavoastra pe site-ul www.ziare.ro. Daca doriti sa nu-l mai primiti puteti oricand sa va dezabonati si va rugam sa ne scuzati pentru neplacerile cauzate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu